Sports kā hobijs.

Vai esi pēc darba juties noguris un stresains? Gan jau esi! Bet šo nogurumu un stresu ir iespējams pārvarēt ar sportu, kas var kļūt arī par tavu hobiju. Kā būtu, ja tu katru vai kaut katru otro vakaru pasportotu? Nemaz nevajag to darīt pieredzējušu treneru vadībā, jo to tu vari darīt arī pats mājas apstākļos. Nevajag daudz, pietiek kaut padsmit – divdesmit minūtes pavingrot, paskriet, paspēlēt futbolu vai basketbolu, vai pat vienkārši pastaigāties ar savu suni. Tā tu tresnēsi savu fizisko sagatavotību, disciplīnu un atgūsi savus spēkus. Vai zināji, ka 20 dienas pēc kārtas nodarbojoties ar vienu un to pašu lietu, šajā gadījumā sportošanu, tas ieies kā ieradums, kā tavs jaunais hobijs? Vajag tikai sākt, tad jau tā lieta aizies un iepatiksies un kļūs par tavu hobiju. Tev ir jāsaprot, kāds sporta veids tev labāk patīk, padodas un ar kuru tu labprāt nodarbotos brīvā brīdī.
Ja iepriekš neesi nodarbojies ar sportu, vari sāk ar vienkāršiem vingrojumiem, kas nodarbinātu dažādas ķermeņa muskuļu grupas. Ja jūs pat zināt konkrēti kuras muskuļu grupas vēlaties nodarbināt, tad internetā ir pieejami ļoti daudz un dažādi “30 days Challenge”, kas lieliski pārbauda tavu fizisko sagatavotību un to ar katru dienu rūda un stiprina. Izejot vienu šādu kursu, jutīsieties labāk, nebūsiet vairs tik noguris. Izejot vairākus šādus kursus, būsiet fiziski spēcīgāks, kā arī būs gandarījums par paveikto darbu.

Varat sāk no rītiem vai arī vakaros skriet. Tādejādi trennēsiet savu fizisko sagatotību un nostiprināsiet savu elpošanas sistēmu. Varat sāk ar kādu vienu kilometru un ik pa laikam pagarināt savu skriešanas maršutu, lai būtu redzams jūsu progress.

Ja jums ļoti patīk kāds konkrēts sporta veids – nodarbojieties ar to! Tas var kļūt par jūsu hobiju – labo hobiju! Daudziem ārsti ir ieteikuši nodarboties ar kādu no sporta veidiem, jo tas palīdz palikt formā un uzlabo jūsu veselību. Nav jānodarbojas katru dienu, vari sākt pamazām ar dažādām sporta spēlēm, aktivitātēm draugu un radu lokā.
Lielisks veids kā stiprināt savu fizisko sagatotību ir peldēt, it sevišķi ja jums tas patīk un padodas. Peldēšana lieliski uzlabo veselību un darbina visas ķermeņa muskuļu grupas. Ar to vislabāk sākt nodarboties jau agrā bērnībā, tad jaunās prasmes cilvēks apgūst ātrāk un precīzaķ, bet, protams, varat to sākt jebkurā vecumā. Peldēšana ieteicama daudzu slimību ārstēšanā, tā var uzlabot vai pat pilnībā palīdzēt atveseļoties kaulu locītavām, nostiprina sirds un asinsvadu darbību, kā arī uzlabo ādu un nostiprina elpošanas sistēmu.

Vai esi aizdomājies arī par to, ka kalorijas zaudē ne tikai sportojot vārda tiešākajā nozīmē, bet arī pildot dažādus mājas darbus, piemēram, mazgājot mašīnu, grābjot lapas, tīrot māju un tamlīdzīgi. Protams, tikai ar to ir par maz, bet tas ir jau kā mazs pamats tev zem kājām, ja vien neesi tikai sēdējis un gulējis pie televīzora.

Vienam sportot garlaicīgi? Sporto kopā ar daugiem, radiem, kolēģiem… Tā viens otru uzraudzīsiet un motivēsiet, vienam ir grūti pieslēgties un izdarīt visu līdz galam, jo šķiet – ai, kas tad tur, ja uztaisīšu 20, nevis 50 pietumienus vai kaut kā tamlīdzīgi. Tāpēc, vieglāk ir sākt sportot kopā, it sevišķi, ja sākat ar dažādiem vingrojumiem. Un kā gan jūs varētu nodarboties, piemēram, ar futbolu, basketbolu, volejbolu, ja jums nav komandas. Sporto pats un motivē arī citus, tas var kļūt par tavu jauno, labo ieradumu, hobiju!

Apskatiet arī